fatihunal bende yaptırıyorum 3 ay sürüyor etkisi, bayağı da memnunum 500₺ idi 4 ay önce bu aralar tekrar düşünüyorum. Ben çok memnunum kirpiklerim zaten uzun daha da güzel duruyor, ilk 24 saat su yasak onun dışında küçük fırça vermişlerdi bununla tara ara sıra diye yani çok ovmazsan erken bozulmuyor, yapımı 1 saat sürüyor bir de rimel kullanmıyorum ben o varken