Kızlar 20 günlük kızımı emziriyorum ama süreli emmek istiyor bugün iki kere mama verdim bı kerede sütümü sagdim onun dışında hep emzirdim fazlasını çıkarıyor peynirli yarıyor sanırım ama benim göğsüm sanki bomboş gibi dolmasına izin vermiyor bestlak içiyorum süt var gibi ama yok gibide yani dolduğunu hissetmiyorum gogsum çok büyük belki ben anlamıyorumdur birde kızlar gece ben zorla emzirmeye çalışıyorum Max 20 dk memede uyuklayarak emiyor 3 TE ve 5 TE kalkiyorum doktor uyanmiyorsa kaldırma büyüme hormonları uyurken salgılanıyor diyor kafam karıştı acıkınca ağlar diyor 2 kere kalkmak bile az geliyor bana 2 saatte bir kalkmak gerekmiyor mu normalde yani ne yapmalıyım bu skeilde olanlar ne yapıyor bu arada cisli bez sayısı çok ama kaka yapmadı 3 gündür falzayida çıkarıyor ne yapım kixlad