Bizde aynı durumu yaşadık. Agız dolusu kusuyordu üstü başı her yer mahvoluyordu. Gaviscon şurubu bize de yazdı 3-4 saat kusmayı engelliyor sonra tekrar basa sarıyor. Emzirdikten sonra cok hareker ettirmemeye calıştım. Önsüt fazlaysa onun ilkini biraz sagıp yaglı kısmını emmesini sagladım, dar lastikli pantolon giydirmemeye calıstım, emzirme aralıklarını da uzattım böyle böyle azaldı, ek gıdaya gecince cok cok azaldı şimdi 7 aylık gecti. Sizinde öyle olur muhtemelen, doktor demişti ek gıda döneminde geciyor diye