Oğlum 17 aylık olmak üzere.. hala her şeyi ağzına götürüyor ısırıyor.. evet diş çıkardığı için normal biliyorum ama bu durum ne zaman azalacak ve bitecek. Bütün oyuncakları tek tek ağzına götürüyor oynayamıyo bile ısırmaktan. Ağzı hiç boş dursun istemiyo sürekli bi şeyler bulup ısırmaya çalışıyor. 1 gün arayla doğum yaptığım arkadaşımın kızı öyle değil ama o yüzden çok kafama takılıyo artık.. yan yana oynadıkları zaman kız oyuncaklarla oynuyo bizimki sadece ağzına sokuyo ısırıyo başka bi şey yapmıyo. Bu kadarı fazla mı normal mi ne zaman bitecek bu durum..