Kızlar oğlum 10 aylık 3 öğün yediriyorum daha emekleme çabası yok hatta yüz üstü koyduğumuzda çıldırıyor sağa ve sola dönüyor yüz üstü arada yanlışlıkla dönüyor 😂😂 öyle kalıyor bağırmaya başlıyor hemen. Ayakta tuttuğumda kollarından adım atıyor yürümeye çalışıyor😂 sizin bebişleriniz bu ayda neler yapıyordu kelime söylüyormu benim oğlum sadece ağladığında anne anne diye bağırıyor normalde pek bişey demiyor normalmi acaba böyle olması bide