melisaslankaya canım bende doğumdan sonra 2 aydır çekiyorum tuvalette ayrı bi acı sornası ayrı bi acıydı benim ki 8 9 saat kıvranıyordum afedersin gaz bile çıkaramıyordum geçende artık dayanamayıp doktora gittim bana anrecta krem, anestol , duphalac ve birde fitil verdi Salı gününden beridir kullanıyorum çok şükür çok hafif bir acı kaldı