İlk doğum normal zorluktaydi, ikinci çok zor oldu 1 ay öncesinden yalancı sancilar başladı 42 hafta oldu sancı var ama açılma sifır nst de sancılar 100 e vuruyor ama hiç bir gelişme olmuyordu sabah 8 de suni sancı aldım öğlen 3 te doğdu , 3 . Fit diye doğdu 5 gibi karın ağrısıyla uyandım 7 de suyum geldi 8. Buçukta hastaneye gittim doktor gelmemiş dhaa ebe muane etti gözleri ayrıldı tam açık dedi bir telaş bir hız 8 . 45 de doğdu kız larin doğumu bende daha kolay oldu erkek zorladı cinsiyetle alakası var mı bilmiyorum ama