Kızlar biz evi kiralarken ev alacağız ev alınca çıkacağız demiştik . Ama sözleşme 1 yıllık yapıldı . Şimdi 4 ay oldu kiraladığımız evde oturuyoruz ve paramızı denkleştirdik evimizi alacağız nasip olursa . Ama sorun şu ki evden erken ayrıldığımız için ev sahibi bizi mahkemeye verebiliyormuş ve biz evden çıksakta kira ödemek zorundaymışız yeni kiracı gelene kadar . Bu doğru mu acaba ? Bu durumu yaşamış olan birileri var mı aranızda ? Bilgi verebilir misiniz ?