9 aylık oldu oğlum baştan beri bizim de öyle. İki gün gündüz uykularını ikişer saat uyudu heyecanlanmıştım bugün yine 35 40 dk uykular. İşin kötüsü 7.aydan itibaren gece uykularını da bozdu. Max 2 saatte bir uyanıyor. Velhasıl umarım bir an önce düzelir 😊