Merhabalar kızlar. 8 aylık b Bebeğimde dünden beri geçmeyen ateş ve isal var. Ateşi max 38.7 lere kadar çıktı. Doktorumuza yazdım durumu anlattım . 3 gün takip edelim geçmezse tedaviye başlayalım dedi Normalde calpol verdiğimde bir süre sonra düşerdi ateş ama şimdi düşmedi . 38.4 lerde kaldı . Diş sürecinde böyle tekrarlı ateşler olur mu? Neden oldu böyle hiç anlamadım . Beklemeyip doktora götürsem mi ? Çok panik oldum 😢😢