Aslında tam anlatamamışım şöyle söyleyeyim akşm 10:30-11 gibi yatınca tok olarak bazen uykuya dalamayınca 30 cc mama içip yatıyor ya da hiç içmiyor sabah 5-7 arası uyanıyor uykuya dalamayınca çok huzursuz olup ağlıyor gece uyandığında zaten su içip yatıyor ama sabah 5-7 gibi mama içme ihtiyacı duyuyor kaldırıp yemek yediremem çünkü uykusu olunca hiçbirşey yemiyor iştahsız birisiyiz zaten onun için mama önerisi sordum kilo olarak mamalardan beklentim az tabi ki ama yine de bizim kilomuz için ne yarıyorsa almak isterim