Arkadaşlar merhaba ikinci gebeliğim 19+6 haftamdayız şuan. Dün gece saat 4 tte başlayan yoğun kasık ağrısıyla doktora gittim ve rahimde sıvı birikmesi olduğunu enfeksiyon olduğunu söyledi antibiyotik iğne tedavisi ve progestan başladık. Fakat bu sıvı birikmesi hakkında beni korkuttu biraz başına böyle bir durum gelen oldu mu bebeğe çok mu zararı var. Bebeği erken almak zorunda kalırız o sıvı geçmezse büyürse falan dedi bana..