Benim oğluma da babasından grip bulaştı hatta post açmıştım bunla alakalı. Gözü burnu akıyordu hapşırık vardı deloday isimli bı şurup verdi bide burun spreyi verdi ama burun spreyi kullanmadım anlık açıyordu. Gündüzleri burnu doldukça serum fizyoloji ile temizledim çünkü sildirmiyor. Gece yatmadan önce duş aldırdım. Üzerini giyip ilaclarini içirince duş sonrası yine serum fizyoloji yaptım. Eczaneden de cold mix damla aldım. Beşiğinde kafasına gelen kısımda korumak için sünger var oraya cold mix damladan 2 damla damlattım sabaha kadar burnu açıktı çok rahat uyudu. Bugün hastalıkta 3.gunumuz ilk gün çok zorlandık tıkanıklıktan dolayı sabaha kadar uyuyamadı. 2.gün yani dün gittim eczaneden cold mix aldım çok rahat ettim dün gece bugün de yine yaptım. Ama dikkat edin bebişin tenine temas etmemesi gerek