Kızlar selam 5 aylık oğlum var kilosu gelişimi önde. Maalesef şu aralar diş yüzünden gündüz iştahsız ama gece 2 3 saatte bir uyanmaya beslenmeye başladı mama ile besleniyor. Eskiden 8 30da uyurdu gece 2de beslenirdi birde 5te. Ama ben elimle resmen bozdum gündüz yemiyor gece uykusuna geçerken yemiyor diye 23:00da 00:00da 1:00da (bunları bazen yaptım sık sık değil) rüya öğünü yaptım çocuk sonra 2 saatte bir uyanmaya başladı. Bunu nasıl düzeltebilirim? Uykuya meyilli gelişimi de baya ilerde kilo vs. Gece beslenmesini düzenlemek daha çok uyumasını istiyorum nasıl yapabilirim tecrübeli bunu başaran annelerden tavsiye rica ediyorum?