Kizlar 3 yaşına girdi oğlum onu kreş anaokulu o tarz yere vermek istiyorum bazı yerler devletinmiş özele vermek istemiyorum o tarz yerlere çocuğunu kayıt ettiren varmı burda final okulunun orda biyer var devletin ama hala açılmadi fikir istiyorum artık evde durmak istemiyor