Müstakil evim. Bir haftadır mutfak alt dolabımda bir iki fare pisliği gördüm 🤦♀️ yapışkan aldık her yere yaptık peynir vs hiç yapışmadı. Bugün aynı dolapta yine bir tane pislik gördüm ne bir tıkırtı vs hiç bişi duymuyoruz gece gündüz. Delik vs yok her yerde sineklik var. Eşim bugün fare pastası almış da onun dış paketini soymadan bir kaç tane kattık soracak mıydk dıs paketini? Ne kendi var ne sesi var pisliğni görüyoruz kafayı yicem