Dün Oğlumun iki ay aşısı vardı hemşirenin biri kolunu açtı diğeri bana sen bacaklarını tut hareket etmesin dedi diğeride aşıyı koluna vurdu eve geldim çocuk durmaz akşam oldu durmaz bugün yine durmadı bacaklarına baktım dedim herhalde bu yüzden üzerini değiştirirken koluna baktım bildiğiniz omuzdan yapmış aşıyı böyle bisey normal mi kızımda hiç ertesi güne sarkan huzurluk olmamışti