Arkadaşlar oğlumu bugün kontrole götürdüm rutin iki gün sonra üç aylık olucak. Biraz ağlama krizleri vardı diye erken götürdük ultrason da çok gaz çıktı vs. Sonra ben sütüm mü acaba yetmiyor diye düşünüyordum ama yinede mama vermiyordum durum ne görmek için bugün tarttık 5600 çıktı 25 günde 650gr almış oluyor doktorumuza güveniyorum aslında bugün çok defa hocam az mı almİş kilo acaba dedim önceden böyle değildi çünkü hayır dedi kilosu gayet iyi mama verme aklım takıldı sizede sorayım dedim doğum kilosu 2850 bu arada. Ağlamaları doymuyor diye mi düşündüm artık son zamanlar bide kilosu çok çıkmayınca eski aylara göre ondan sormak istedim size