Mrcannesi çok geçmiş olsun. Merak etmeyin şişmesi vücudun verdiği normal bir tepki. Alerjisi olsaydı arıya çok farklı belirtileri olurdu. Benim alerjim var bu zamana kadar çok şükür sadece 1 kez arı soktu beni onda da gözümü açtığımda hastanedeydim. Alerjisi olan insanlar için Allah korusun ölümcül bir durum, çok kısa bir sürede (15 dakika gibi) hastaneye gitmek gerekiyor. Böyle durumlar için de adrenalin iğnesi taşımak gerekiyor arı sokması durumunda kaba etten yapıp kalp atışlarını hızlandırıp hastaneye gitme süresini az da olsa hızlandırmak için 🥹