Beyzasim malesef cnm ben nolur nolnaz diye 2 kere test yaptım o süreçte ama yoktu öğrendiğimde suphelendigimde 13 haftalik hamileydim hamilelik sürecim ilk oglumdada çok güzel geçmişti mide bulantısı fealn hiç yaşamamıştım sdce Türk kahvesinden tiksinmistim bundada çaydan tiksinmeye başladım o şekilde anladım suphelendim yoksa daha da anlamazdim 😀😀 test yaptım sok oldumm dedim yenidir 5 6 haftaliktir diye beklerken 13 haftalik olmuştu 😀🤷♀️🤷♀️😁 üstüne Buda erkek erkek cocuk çok zor baklm napcm 2 erkekle