Bu doktor kafalarını gerçekten anlamıyorum 2 kistim vardı 6cm 7 cm şeklindeydi kaç doktora gittiysem hepsi hamile kalamazsın dedi en sonunda canım hocamı buldum tabikide hamile kalırsın ama biraz zaman lazım dedi ameliyatta yapabiliriz dedi , ameliyat için diğer çoğu hoca çok riskli yumurtalarını bile alabiliriz demişlerdi canım hocam tarafından ilaç tedavisindeyken kistlerim patladı acil ameliyata alındım , bir ay ilişki yasaktı 2.ayımda desteksiz bir şekilde kendiliğimden hamile kaldım , hamilelik sürecim rahim içi kanamalı ve zor geçsede Şuan 1 yaşına yaklaşmış dünyalar güzeli bir kızım önce Rabbime şükürler olsun sonrasında da hocamın cerrahlığına bilgeliğine sağlık diyorum , moralini yüksek tut Herşey Rabbimden olumsuz konuşan hocalarla bu süreci ilerletme canım 💓