Hanımlar selam beni bilgilendirseniz sevinirim 19 hafta 4 günlük gebeyim ve iki gün önce doktora gittiğimde doktorum suyumun azaldığını ve kan akışının yavaş ilerlediğini söyleyip bizi Başakşehir çam ve sakura hastanesine yönlendirdi acil bir şekilde bebeği iyi görmüyorum ve çam sakura hastanesinde perinatolojiye sevk etti ve ben gittim tabi eşimle korka korka acaba bebeğe bişeymi oldu gibisinden doktor beni muayene etti önce normal ultrasondan sonra vajinal ultrasondan sıvı testi aldı acaba ben bilmeden benim suyum gelmiş olabilir mi diye eğer dedi test negatif çıkarsa yarın sabah perinatolojiye gel dedi ama pozitif çıkarsa direkt yatış vericez dedi çok şükür sonucum negatif çıktı ama oradaki doktor beni ciddi bir şekilde korkuttu ve ben hüngür hüngür ağlamaya başladım bebeğin suyu çok az bu bebeğin bugünde kalbi durabilir yarında yada bu suyla yaşar Allah bilir diyince ben aptallaştım neye uğradığımı şaşırdım eşime anlattım bu durumu hemen oda sonuçları göstermek için birdaha düzgün bir yere muayene olmak için beni Esenler medipole götürdü oradaki doktordan Allah razı olsun içimizi o kadar ferahlattı ki dedi herşey yolunda çocuk normal oynuyor ve kalbi kan akımı herşey normal dedi sadece suyu biraz azalmış evet ama bu korkulacak bişey değil bu durumu perinatoloji görsün yarın sabah dedi nyse biz zar zor sabahı sabah ettik sabah oldu perinatolojiye gittim ve doktor ben burda kötü bişey görmüyorum ama gine takip etmekte fayda var ve renkli ultrason çektirmeni istiyorum dedi birazda olsa içim rahatladı ama gine içimde bir kuşku sizde de bu durumu yaşayan oldu mu suyu azalan gebe arkadaşlarım bu konuda beni aydınlatırlarsa çok sevinirim