senbusra sadece 2. ay verem aşısı sonrası yikanmiyordu diğer hepsinde aynı gün yıkadım kızımı. yikaniyormus yani ondan yıkadım tabi kafama göre değil 😀 2 yaş aşısı var yakında, onda da yıkanmasın demezler muhtemelen çünkü hepsi hatırlatma aşısı olacak