askmemnu Ben.✋🏼😂 Korunduğumuz halde olursa başım gözüm üstüne. Ama her çocuk farklı bir sorumluluk demek. Ülkenin durumu, maddi imkanlar, çocuğuma ne verebilirim diye düşüncelerle bir çocuk daha yapmak istemiyorum. Bir evladım var, kanımın son damlasına kadar onun yanında olmak istiyorum. Burada çok okuyorum, “Bebeğim 5 aylık, ikinci çocuğu düşünüyorum” vs. gibi postlar. Çok şaşırıyorum, ben bir çocukla yetemiyorken, bu kadınlar nasıl yetebiliyor diyorum. Yetebilmek, en önemlisi kendine yetebilmek çok zor.