Deletedmom_220 kolik beneğim vardı 6 ay çektim ben gazı metsil nurse vs çok denedik metsil kabız yapmıştı
En iyi samsiplex bence birde bigaia probiyotik le destekledim
Ama bizim sorunumuz geç farkettim süt ürünü yememden dolayı gazı çok oluyormuş sizde mamamızı değiştirin belki gazı ondandır
Relektaz damla bizim gazımızı bitiren damla oldu