ebrarasil Dün gece 3 ten beri dinmeyen ateşimiz vardı sabaha karşı hastaneye gittik ateşimiz düşürüldü düzenli olarak ağrı kesici kullanın dediler tahlillerimiz temiz çıktı çok şükür diş çocuğu rahatsız eder diş belirtisi denildi eve geldim bardak ile bakmaya çalıştım damağında beyazlık gördğm ama daha ucu çıkmamış ramak kalmış sanırım iyice ağrı ateş bastıracak bir anda patlatacak dişini😣 kullanıp beğendiğiniz rahatlatan ürünler var mı annelerim çok yoruldum hiç durmuyor oğlum sürekli ağlıyor hep böyle mi devam edecek tahmini ne zaman çıkarır 😢😢😢😣
Udu ebrarasil hic bişey kullanmadım doktorumuza sordugumuzda vucuttaki demir ve minerali emiyor o jeller dedi sogutup dişlik verin dedi 1.5 yasinda suanda hem ust 2 azi hem alt 2 azi ayni anda cikiyo kıyamet kopuyo günlerdir 6 saatte bir calpol veriyorum sadece
DuruAselEmr ebrarasil bende ilaç vermiyorum silikon mama kasiklarini buzlukta sogutup eline veriyorum dişleriyle ısırıyor soğuk soğuk iyi geliyor deneyebilirsiniz.
aslnhan Çok geçmiş olsun . Bende şurda durayım benim oğlum da diş çıkarıyor, bir de nezle olduk ikimizde, üzerine birde 4.ay atağı eklendi ne oğlumda keyif kaldı ne bende ikimizde perişanız bir an önce geçse şu dönem diye sabırla bekliyorum..
jalepoyraz Oğlum 9 aylık 5.disimiz çıkıyor şuan dış jeli kullanmadım hiç sadce karanfil+has zeytinyagi ezdim soğuk soğuk dış etlerine surdum heo
jalepoyraz sdakaan bizde faydası olduğunu düşünüyorum çok fazla etkilemedi bizi dişler çok şükür şimdiye kdr
Duru44 ebrarasil Yeşil soganın beyaz kısmını damağına sürün kaşıyın onunla biz yaptık ertesi gün 2 diş birden geldi şimdiye kadar işe yarayan en iyi yöntem bence kime önerdysem hepsi aynısını yaşadı