busragecer ben size kendi yontemimi anlatayim 5 aylıkken biraktirdim önce daha hafif bir destek ekledim ayakta salliyordum ben beşikte salliyorsaniz onda da ise yaracagini düşünüyorum hafif bir destek olarak pispis derken poposuna pat pat yapıyordum uzun uzun patpatlar ama pispislar gibi değil 3-4 gun sonra hem pis pis pat pat yaparken aynı zamanda salla dur yöntemine başladım ilk günler 1 dk sallayıp 10 saniye durdum 3. Gün 50 saniye sallayip 20 saniye durdum 4. Gün 40 saniye sallayip 30 saniye durdum ama hep pis pis dedim pat pat yaptım durmadan bu şekilde 1. Hafta sonunda sadece sallamadan ayağımda dururken pis pis pat pat yaptım 2 gün öylece sonra da 2 gün yatakta yanına uzanıp pis pis pat pat yaptım sağa sola dönecek bırakın dönsün tam dönünce siz devam edin sırt üstü yatarsa göğsüne hafifçe yapın sonra da besigine alıp devam edip pis pis pat pat sonra pis pis deme sesimi azalttim yavaşca bu da 3-4 gün sürdü sonra da pat pat aralarını acarak 3-4 günün sonunda sadece elim üstüne bekleyerek uyutur oldum sonra elimi de cektim su an desteksiz uyuyor bu süreç boyunca hiç ağlamadi diş dönemleri mizirdandigi agladigi oldu uykuya geçmekte zorluk cektigi için hemen kucağıma alıp sarılıp sakinlesince yavaşça geri koyup elini tutarak yada sırtını okşayarak ninni söylüyorum sakinlesiyor uyuyor