Benim bebeğimde artık 5 aylık 🥹 ay dönümü diye mi bilmiyorum ama her gün aynı saatte yatıp aynı saatte kalkan, gündüz uykularında en az bir tanesi mutlaka uzun olan bebeğim gitti resmen yerine uyumaya direnen, kıpkırmızı gözlerle hala etrafı izlemek isteyen, gece uykusuna ağlama krizleriyle girdiğimiz bi bebek geldi. 🤦🏻♀️ son bir haftadır o kadar zorlanıyorum ki gündüzleri kısa uyuduğu için uyanık olduğu sürelerde bir zaman sonra huysuzlanmaya başlıyor. Her zaman yattığı saatte yatırıp rutine sadık kalmaya çalışıyorum fakat ağlama kriziyle uyumadığımız bir gece yok son bir haftadır. Birde dönmeyi öğrendi bir aydır kendini uykusunda yüzüstü döndürmeye çalışıyor. Döndürünce kendi kendisini uyandırıyor. Geri sırt üstü dönmeyi henüz öğrenmediği için dönemiyor bu sefer yine ağlıyor 🤦🏻♀️ Allah sabır versin hepimize gerçekten🥲 çok uzun yazmışım ya yarama dokundunuz 😂