momandboy şöyle söyliyim saat sabah 11 de oldu. Eve geldik işte 2 saat aralıklarla ara ara mızmızlandı. İlk çişten sonra ağladı ama korkmayın. Hemen calpol verdim, uyudu. Çok hareketli zaten. Gece zor geçer diye düşündüm gece deliksiz uyudu valla sabah yine kıpır kıpır uyandı. 🫶 şuna baya baya normal hayata döndük . Bu ara krem veriyor antibiyotik sabah akşam sürdüm. İlk sürerken korktum ama yavaş yavaş hallettim işte napalkm mecbur 😭