Kızlar merhaba kızım 7 Aylık olacak yarın. Tadımlara 5 Aylık iken başladım. Şu an günde 3 kez ek gıda alıyor toplamda 2,5 3 çay bardağına yakın yiyor. Ancak az emiyor sabah 7 gibi çok güzel emiyor gün içinde bir ya da İki kez çok güzel emiyor. Onun dışında iki çekip bırakıyor bi de gece uykusuna geçerken güzel emiyor. Sizce bu normal mi az mi. Ek gıdalarına formül mama eklemeli miyim. Sizinkiler ne kadar sıklıkla emiyor