Miracinannesi_ Selam kizlar bebeğim 16 aylik anne demiyor cok istiyorum demesini surekli tekrar da ediyorum ama demiyor🙁 anne demesi için özel bir çaba sarfettiniz mi zamanla kendi kendine mi öğrendi
[silindi] Miracinannesi_ Zorla olmaz ki kızım uzun süre ismimin kısaltılmış halini söyledi bana, sonra Anne demeye başladı. Zamanla söyler merak etmeyin.
GulAb Miracinannesi_ Ay maşallah benim ki çok uzun zamandır anne diyor. 17 aylık bu arada. Öğretmedim. Bir de üst üste kaç defa anne anne anne diyor. O kadar tatlı bir his ki..🥰
Malaga Miracinannesi_ sanırım en erken benimki dedi 5 ay 11 günlük. Sabah video çekiyordum çocuk bildiğin annnnn ne demişti. 6ay 22 günlük anne anne devam . Sürekli annem diye seviyordum sanırım ondan oldu. Bide şimdi meme diyor 😂
Malaga Miracinannesi_ bu arada arkadaşımın bebeği 1 buçuk yaşında anne dedirtmeye çalıştıkça baba diyor ve gülüyor. Zorlamayın sizde sonra zaten hep anne anne diye peşimizde olacaklar sakın üzülmeyin bunun için 🫶
Miracinannesi_ GulAb masallah canım inşallah benimki de der baba derken ki ses tonu tatligi beni benden alıyor 🥰
Miracinannesi_ Malaga 🤣🤣 çok tatlı oluyorlar yaa benim ki de o zamanlarda anne demişti hatta bir ara ayye ayye diyordu şimdi yakınından bile geçmiyor
churchil Miracinannesi_ ben evin içinde bağıra bağıra aannne diyorum bütün sokak duyuyodur heralde 😂 böyle bi aanne der gibi ama bilinçli demiyo tabi yaşına gircek anca işte 😂 şey okudum bide internette bebekler belli bi zamana kadar annelerini kendileriyle bir görüyomuş yani bizi ayrı bi kişi olarak görmüyolarmış tabi bu süreç ne kadar sürüyo onu bilmiyorum
Miracinannesi_ churchil bende bende anne anne diye şarkılar söylüyorum aynada kendimi gösteriyorum bu kim:anne esimde bir ara bana anne diye sesleniyordu inat etti galiba🤣 ben onu ilk 3 ay icin gecerli sanıyordum
churchil Miracinannesi_ dinleme konuşmadan önce gelir muhtemelen bilincine kayıt yapıyo daha sonra dile dökecek. Ağız dolu babaağ diyen bebeler bi zahmet anne de desin 😂 lütfen çünkü 🥹 üzülüyoruzz 😂 arkadaşımın bebeğiyle aramızda 5 gün var üstüne biz büyüğüz kız nasıl anni diyo tatlı tatlı 😂 özeniyorum ama elden ne gelirr benim bebe demiyor napalım olsundu 🥲
Miracinannesi_ churchil ilk zamanlar mutlu oluyordum baba deyince şimdi içime oturuyor 😅😅 ay birde bana da baba diyor içimden hay senin babanın diyorum🤨 ilgilense gam yemicem bütün zahmeti biz çekiyoruz meyvesini önce onlar topluyorlar aynen parkta gördüğüm akran bir bebekte agzindan anne düşmüyormuş hiç baba dememiş dediğin gibi bende çok özenmistim