zeyyzeyy6 Merhaba, 2 aylık bebeğim var, dünden beri sadece sol gözünde yoğun bir sulanma ve çapaklanma oluyor. Daha önce yaşayan var mı, nasıl geçer?
peraninnannesi zeyyzeyy6 gözyaşı kanalı tıkanıklığı o canım youtube da masaj videosu var onu yap 2 güne geçer. Çapak için ise anne sütünü temiz bir beze sık onunla sil toparlar hemen. Ama sonra yine çıkıyor döngüyü devam ettireceğiz büyüyene kadar:)
Leblebi35 zeyyzeyy6 göz yaşı tıkanıklığı olabiliyor benimde kızımda vardı emzirirken sürekli mesaj yaparsanız geçiyor bizim geçti çok şükür
eda2410 zeyyzeyy6 benim oğlumdada olmuştu ama çok üstüne düşmedim elimle göz altına üstüne masaj yaptım 30 saniye fln her gün hatta her emzirme sonrası geçti çok sükğr
merve1309 peraninnannesi doktorlar kesinlikle anne sütü önermiyor artık benmde bebeğimde vardı asla anne sütü koymayın dedi hem göz doktoru hemde cocciuk doktoru daha çok yapışıklık yapiyomus gercektende öyle ben koydukca kötü oldu sonra bıraktım çay denedim pamukla sildim üstten çok iyi geldi sonra yine deneyeyim dedim bu defa akmayan göze mikrop degdirdim😁 sinra dokto damla verdi kullandık bitti şükür masajda yaotim ılık suyla temizledim
peraninnannesi merve1309 valla bizim doktorumuz anne sütüyle silebilirsin dedi, öyle de yaptım 2 gün bile sürmeden geçirdi gözünü. :) ayda 1 tekrar ediyor yine masaj ve anne sütüyle siliyorum geçiyor. Anne sütünün içinde o kadar mineral var Ağrı kesici özelliği bile var çok ilginç niye zararlı desinler anlamadım.
sevilayallp gözyaşı kanalı tıkanıklığıdır , masaj öneririm benim kızımın da yaşına kadar devam etmişti doktor ameliyat demişti hatta gün bile vermişlerdi o sıra masajı arttırdım şükür olmamıza gerek kalmadan atlattık Allah şifa versin
merve1309 peraninnannesi ilk oğlumda benfe anne sütüyle temizledim ama çok uzun sürdü geçmesi taaaa 1 yaşını geçti smdi bunda 1 doktor sadece anne sütü dedi kullandım ama olmadı daha kotu oldu. Herekse iyi gelmiyo sanirim
prenses3565_ 1234hevlin bence damla kullanmayin bizimde 3 ay surdu capaklanma bol bol goz masaji yapin gecer insallah
1234hevlin prenses3565_ benim de damla kullanasım yok aldım kac gundur duruyor ama cok kotu artık 5 dk da bir siliyorum bu sefer tahrıs oluyor. Sut damlattım belki iyi gelir diye masaj da yapıyoruz