Kızlar sürekli mastit oluyorum daha geçen hafta oldum antibiyotik ile geçmişti. Şimdi yine aynı taraf aynı yerden mastit oldum çok ağrım var. Genel cerrahiye gitmeme gerek var mı ki sizce ? Gitsem bi meme usg yaparlar mı? Yapsalar orda çıkar mı ne var ne yok.. korkmaya başladım Allah korusun kötü bişey mi var ki :/