Ay çok hastayım lütfen beni bilgilendirin sevgili anneler. 2 ay önce sezaryen doğum yaptım doktor ağrı kesici parol vermişti içmiştim. Dünden beri burnum akıyo başım vücudum deli gibi ağrıyo. Geçer diye bekledim ama daha kötü oldum bebeğime bulaşır diyede ayrıca korkuyorum. Parol var evde içsem sorun olurmu acaba ya emzirirken en azından yarına kadar ağrılarım dinsinn çok fenayım 😔😔