Hanımlar kızım tam 2 buçuk aylık en son 14 temmuzda adet oldum oda ilk adetimdi zaten bidaha olmadım acaba hamilemiyim, gecikmesi normal mi test yapmaya cesaretim yok, cok özir dileyerek söylüyorum 1 kez ilişki oldu daha ve ondada içşme boşalmadı eminim cok korkuyorum