seydaeymen bebegim 2 haftadir pişik ne yaptiysam gecmedi hastaneye goturdum cok terledigi icin oyle olmustur dedi sizce ne yapsamda gecer
arsentopik seydaeymen her bez açımında yıkayıp kurulayıp 10 dakka açık bırakıp krem sürüp baglamak tek çare
ceysah seydaeymen kaliteli kantaron yağı. Ben denk gelmişti el yapımı almıştım. Hemen geçiriyor. Pişik kremi kullanmıyorum. Pişik olmaya başlarsa kantaron yağı. Normalde zeytinyağı kullanıyorum. Altını açtığımda da havalandırıyorum kurutup kapatıyorum
Ardeniko3001 Bol bol hava aldırın, bezini açın gün içerisinde yıkayın ve kurulayın. Islak kalmamasına özen gösterin. Ben hametanın mavi kremini kullanmıştım doktor tavsiyesiyle çok ileri pişiğimiz vardı bir iki günde düzene girdi.