kızlar 9 buçuk aylikken emeklemeye başladı şimdi 10 aylik olucak.ama emeklemeye başladigindan beri iletişimimiz azaldı yani eskiden konuşurdum dinlerdi oyun oynardık şimdi sadece emekleme biyerleri kurcalama peşinde.valla bi yandan seviniyorum emekeledi diye bi yandanda üzülmüyorum ama neden böyle oldu diyorum.normal mi diyorum?sizin bebeklerde emeklemeye başladiginda böyle düşünceye kapıldıniz mi?yani biseyler ogretmeye çalışiyorum hiç orali degil.siz ne düşunuyorsunuzz