Merhabalar,
56 günlük bebeğim var. Son 1.5 haftadır akşam uykularina geçişte çok sıkıntı yaşıyoruz. Resmen cebellesiyoruz. Gündüz 2 defa uyku yapıyor. 2.uyku akşam üzerine denk geliyor diye bugün yaptırmadı yine huysuzlandi. Dün uyudu uyandı yine huysuzlandi. Ne yapacağımı şaşırdım. Bugün saat 15 den beri uyanık. Arada bi yarım saat kestirdi o kadar. Dedim saat 8 de uyur. Bu saat oldu hala uyumaya direniyor. Sizler nasıl geçiriyorsunuz akşam uykusuna.