Dorukannes Geçen ay 2 gün geç olmustum 18inde, korktum test yaptım çıkmadı 11 aylık bebeğim var, bugün ayın 22si 4 gün geciktim yarın beşinci gün normal mi acaba kafam karışıyor böyle olunca
Feyzosumunannesi Dorukannes gecen ay 5 gün gecikmeli oldu bu ay 7 gün gecikti gelen giden yok 🫠😁 beklemedeyizz
Elifdemir1907 Bu aralar bende dahil birçoğumuzun regli gecikti bende çözemedim ama seninle aynı 5. Günüm hala olmadım test de yaptım yok heryerimde sivilce oldu artık
Dorukannes Elifdemir1907 insan bi tedirgin oluyor, bide ayıptır söylemesi geri çekiliyor eşim o yüzden şüpheleniyorum ben hap felan kullanmiyorum
elif697_ Benim oğlum 6 aylık bende ilk adetimi geçen ay ayın 15 oldum bu ay 21 inde bence emzirdimz için degisiyo
Elifdemir1907 Dorukannes bende öyle aynen söylediğin gibi ilk defa bu kadar gecikti dün test yaptım bişey çıkmadı yarın maydonoz alicam iyi geliyor adeti söküyor