Merhaba arkadaşlar☺️bebeğim 22 aylık ve pipet kullanmayı bi türlü öğretmedik.videolara baktık yöntemler denedik ama yok. Ağzına pipet gelince ısırıp bırakıyor. Böyle olunca da suyu ve diğer içecekleri bardaktan içirmek zorunda kalıyoruz. Buraya kadar sorun yok ama sürekli bardağı alıp oyun yapmak istiyor, yere bocalıyor yani bunu aylardır yapıyor.Oyalansın diye eline karadut özünü pipetli sulukla veriyorum ama yok yani. Kendi kendine dökülmeden etmeden içsin istiyorum. Bebek arabasında misafirlikte vs. Bardağı elinden alınca da kıyamet kopuyor ve bu defalarca oluyor evde.Benzer durumları yaşayıp düzelen var mı?Misafirliğe gidemiyorum böyle olunca sürekli her şeyle oynuyor insanların halısı mahvolacak diye ben kasılıyorum.