Hanımlar merhaba 5 buçuk aylık bebişim var ciddi anlamda diş ağrısı çekiyorum çektirmeme rağmen , enfeksiyondan kaynaklı doktor birkaç gün ağrın olur dedi parol hiçbir şekilde ağrımı dindirmiyor arveles gün içinde içtim 2 saat emzirmedim sütümü sağıp sonradan emzirdim ama artık ilacın etkisi kalmadı ve dayanamıyorum tekrar içsem sorun olur mu ama bu sefer bekleyip sağma imkanım olmayacak bebeğim saat başı meme için uyanıyor 🥺