Ebru_ela_sude25 Iyi aksamlar anneler...kızım 15 günlük oldu.iki kere topuk kani verdik.bugun saglik ocagindan geri dönüşüm yaptilar sonuc iyi cikmamis.tekrar topuk kani aldilar...boyle durumda olan var mi cok korkuyorum...dualarinizi esirgemeyin bal kizima😭😭😭
Deletedmom117 Ebru_ela_sude25 pek bilmiyorum ama burada görmüştüm olabiliyormuş gönlünü ferah tut bolca dua et inşallah herhangi bir sorun çıkmaz 🙏
Minnikbirkus Canım genel de yanlış çıkıyor dedi bize dokTor bize de aynısı söylendi hemen özel é gidip tahlil yaptırdık hiçbir şeyi yok dendi inşallah sizinki de öyledir sonra yine alındı topuk kanı bir sıkıntı olmadi yani