Kızlar merhaba. Bir çok konu hakkında buraya yazdım yine işin içinden çıkamadığım bir konu; memede uyuma😔
Oğlum 6 buçuk aylık. Doğumundan itibaren memeye ciddi bir düşkünlüğü var ancak zamanla emzikle birlikte kucakta sallanarak uyumaya başlamıştı. Bu da ciddi anlamda bizi yoruyordu ancak emzikle ve eşimin destegiyle bir şekilde uyuyordu, emzirip eşime veriyordum. Ancak son zamanlarda ciddi manada ağlama krizlerimiz başladı oldukça uykuya direniyordu gözleri morarıyordu artık. Memede sakinlessin diye aldığımda bir kac saniye içinde uyumaya başladı. Aslında sorun uykuya direnmek değil de memede uyumak istemekmiş. Karnının tok olduğuna emin olalım da bir şekilde uyur nasılsa dedik. 9 Eylül’de işe başlayacağım öğlene kadar çalışacağım. Doktorla görüştüm ek gıdaya geçtiği için muhallebi çorba verin yine de istemezse evde mama hazırda bulunsun dedi çünkü sütüm sağınca gelmiyordu. 2 gündür sabah uyanıyor biraz oyun oynuyoruz hemen muhallebi veriyorum bugün mesela irmikli armutlu mama yaptım verdim bayıla bayıla koca kase yedi üstüne suyunu içti eminiz tok. Aşırı uykusu geldi kıyametler kopuyor asla uyumuyor uyumasin ona da kabulüm ama çok kötü ağlıyor çırpınıyor babasının kucağından bana doğru 😔 biberonda mama verdik asla almadı daha çok ağladı. Zor bela sağdığım sütümü verdim almadı ağzı ağlamaktan kapanmadığı için biberondaki nin süt olduğunu bile anlamadı. Pes ettik eşimle yine. Emzirdim saat 11.00 gibi bir kaç saniye içinde uyudu( o saatte işteyim 🥹) uyanınca emme saatinde sağdığım sütü yine teklif ettik acaba biberon mu reddediyor diye hayır bayıla bayıla içti. Tüm gündüz uykuları gece uykusu sınavım oldu öyle üzgünüm öyle çaresiz. Akşam uykusuna geçerken de 45 dk öncesi emzirmeye başladım doydugundan emin oldum sallamaya başladım kolyeme kadar kopardı. Yatağına koydum dingin müzik, kuran sesi, yıldızlı gece lambası, uyku arkadaşı… Her şeyi denedim bağırarak içli içli ağladı yavrum. Yine pes edip memeye aldım iç çeke çeke inleyerek uyudu. Çalışmam gerekiyor ödemelerimiz için, bebeğime daha iyi imkan sunabilmek için. Karnı tok olsa da öğlene kadar perişan bebeğim onu anladım. Rengi soldu hasta gibi halsiz düştü bir kaç saat meme vermeyince ve en kötüsü bana küstü asla gülmüyor öyle hüzünlü bakıyor bana. Uyku egitmenine sordum bu süreci de anneyle bıraktırmak gerekiyor eşiniz ya da bakıcı yapamaz dedi lütfen yardım edin bana anneler için yanıyor 20 yıl yaşlandım 😔