ENERCII Kızlar herkese iyi akşamlar 👻 Issız adaya düşseniz, yanınıza buradan kimi alırdınız ve neden? 😂 (azıcık eğlenelim) 🪩
deleted20517 ENERCII tabikide knkmı alırım bensiz İstanbul’da tek napacak benimle gelsin bari😅@Ruzgarmommy
cahillemuhabbetegeldim ENERCII @Lolik @milletsanakanalizemiolacak @Tomris-Hatun @[silindi] @fatihunal @mematiii @silaa66 gerisini sen biliyorsun 😂😂 ben bu grupta ölüme giderim
milletsanakanalizemiolacak cahillemuhabbetegeldim isimler aklımda kalmıyo benim 🤦🏼♀️ senide alırım ben isimleri unutuyorum ya 😔
milletsanakanalizemiolacak ENERCII ayy o kadar çok ki hepsi benim canlarım lolik,tomris,tubatgn, @mematiii (bunun ismini etiketsiz yazamıyom) bizim tüm goygoyu ve bebeleri alırdım ben ❤️🤣
Papatya-eylul88 ENERCII ayy kızimı alırim diyesim geldi onsuz duramam ama daha 10 aylik yavrum napcak orda🤣kankamı alırım.😃kocam çekilmez orda.bu aralar ne olsa benden biliyor🙄
cahillemuhabbetegeldim mematiii ölüme de gideriz nolcak yaşadığımız yeter 😂 böyle adil olmayan dünya bize göre değil zaten