Tam 7 olmasına 1 hafta var dönüyor sürünüyor kollarını çıkarmakta zorlansada çıkarıyor bir şekilde ellemiyorum. Desteksiz oturmuyor henüz. Oyuncaklarla oynuyor ama tam pat diye alamıyor tabi yakalamaya çalışıyor tutuyor oynuyor. Birisi bana hiç hali yok gücü yok dedi normalde hiç kafaya takmam ama annelik yüreği tabiki kafama takılmadı değil. Bana göre normal geliyor. 37 haftalık ve biraz küçük doğmuştu zaten