Kızlar merhaba size bir şey danışmak istiyorum. Geçen perşembe kızıma 4 yaş aşısı yaptırdık. Ondan sonraki günlerde kusma ishal karın ağrısı oldu.Pazar günü acile Doktora götürdük kan idrar tahlili temiz çıktı. Yediği bir şeydendir dedi. Tamam dedik ama bu 3 gündür akşam kusuyor sadece özellikle akşam yemeğinden sonra yemezse kusmuyor. İshali geçti ama dediğim gibi akşam kusma oluyor. Sebebini aşıya bağlıyorum. Böyle bir durum yaşayan var mı ? Lütfen tavsiyelerinize ihtiyacım var. Tekrar doktora götüreceğim ama tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim