Berko Kızlar oğlum 17 aylık göbeği çok var canlı daha belli oluyor geçenlerde hastalanmıştı karnı şişmişti doktor röntgen verdi bağırsak genişlemesi var gibi dedi sonra oğlum afedersiniz kaka yapınca sorun yok dedi film raporunda da gaz görüldü felan yazıyor onun dışında bişey görülmemiş yazıyor bende o günden sonra endişe etmeye başladım ama hamileyken de doktor demişti bebeğin karın çevresi geniş diye doğduğunda da karnı büyüktü kilosu çok yok 10 kilo kilodan değil yani mama da yemiyor anne sütü böyle olan varmı Buda röntgen sonucu
bittercikolata__ Berko geçen kızımda gaz olmuştu hatta ağlamıştı karnım ağrıyor diye bu şekilde şişti. Birde yemeği fazla yerse veya çok içecek su falan içerse böyle oluyor ama geçiyor bilmedim bilen çıkar belki