Yaademm kızlar bu ay ovulasyon denedim sağ kasığımda ağrı var ve bazen seyrine oluyo ovulasyon testi vardı elimde deniyim dedim 3 gün var daha bazıları koyu çıkması hamilelikten olabilir demiş doğrumu acaba
Miracinannesi_ Yaademm yok öyle bisey kimine öyle denk geliyor bende adetten önce yaptım koyu çıkmıştı çok umutlandım sonra da adet oldum
prens_prensesannesi Yaademm kasıklarımda adetten 15 gün önce ağrı vardı adete 2 gün kala bu şekilde koyu çıkmıştı kendi içime doğdu o şekilde anladım ilk gebeliğimi daha sonra adetim geçince gebelik testi yaptım oda zaten pozitif çıkmıştı
Anneko Yaademm T çizgisi C çizgisinden koyu çıkarsa öyle hamilelik vardır bende ovulasyon ile öğrenmiştim ilk gebeliğimi birliktelik üzerinden 12 gün geçtiyse gebelik testi yapabilirsiniz varsa çıkar
Mabell Yaademm Bu normal bi koyuluk değil yumurtlama zamanınızı gordugunuze eminseniz daha önceki günlerde bu test hamilelik göstergesi eğer yumurtladiginizdan emin değilseniz şu an kesin yumurtlama zamanı değerlendirmeniz gerekiyor
Yaademm Miracinannesi_ ya demeee bende umutlanicaktim hiç adet belirtim falanda yok çok istiyoruz ya olmasını😔😔
Yaademm prens_prensesannesi yani olabilir mi dersin inşaallah olmuştur 1 buçuk senedir uğraşıyoruz ya hamilelik testi yapsam çıkar mı acaba
Yaademm prens_prensesannesi benimde 1 hafta öncesi tam adet ağrısına benzer ağrım oldu oldum olucam dedim hatta ama şuanda hiç belirtim yok adete 3 gün kaldı
Gryffindor Evet ben hamileyken aynı böyle simsiyah olmuştu ovulasyon testim. Hatta görsel vardı bulursam atarım
Yaademm prens_prensesannesi normal strip test var ama erken yok canım elimde yumurtlamanin üstünden 11 gun geçti bugün biraz daha beklesem mi yapsam çıkmazsa çok üzülürüm galiba 😔