Merhaba belediye kreşine başvuru yapmıştım onaylanmış bu civarlarda yada genel olarak belediye kreşlerine gönderip memnun kalan var mı çok fazla pimpirikliyim kızım 3 yaşında bu zamana kadar kimseye bırakmamıştım hep tek baktım o bana bağlı bende ona baya bağlıyım o yüzden ayrı kalmakta çekiniyorum ama çalışmam da gerekiyor. Öğretmenleri vs nasıl olur acaba özel kreşlerde lise çocuk gelişimi okuyup öğretmen gibi çalışan genç kızlar çok fazla var orda da böyle bir durum olur mu
Ben kayıt için gittiğimde tabiki bazı soruları soracağım oraya ama bana da bilgisi olan yanıt verebilirse çok sevinirim