Elifturcan Bir süredir kendini yere atıyor istediği olmayınca agliyor yemek yeme alışkanlığı değişti uyumuyor eskisi gibi dis süreci degil
muge_anlii Elifturcan Çok zor dönemler ya kafayı yemek üzereyim bende 22 aylık. Ben inatlaşmıyorum çünkü iyice krize giriyor. Dikkatini dağıtıp unutturmaya çalışıyorum. Offff bu dönemler hemen geçsin ve iyice laf dinlesin istiyorum 😁
Aylaam Elifturcan bizimki 18.aya gecicek pek degisen bisey yok elendik biz Kuzeni ekmegini isirdi diye 3 saat agladi yapisdirmaya calisiyoduk az kala😂😂😂
Asaf55 Dikkatini başka yöne çevirin unutmasını sağlayın ben öyle yapıyorum bide TV telefon vermeyin bol bol dışarı cikarin